Az Alfa Laval rövid bemutatása
Együttműködésben a legtöbb iparággal
Az Alfa Laval a következő ágazatokkal dolgozik együtt a folyamatos fejlődésért:
- Italgyártás
- Bioüzemanyagok
- Biotech és gyógyszeripar
- Vegyipar
- Élelmiszeripar
- HVAC
- Gépgyártás
- Erőművek
- Fém- és ásványianyag kinyerés
- Fémmegmunkálás
- Olaj- és gázipar
- Olajfinomítás
- Papíripar
- Hűtéstechnika
- Szennyvíztisztítás
Kulcsterületek
Olyan, az egész emberiség számára fontos területeken dogozunk, mint a(z)
- energiatakarékosság
- környezetkímélés
- élelmiszer- és vízforrások
- gyógyszeripar
Küldetésünk
Együtt dolgozni Ügyfeleinkkel az élvonalban maradásért.
130 év
Gustav de Laval nagyszabású műszaki zseni volt, Ő találta fel többek között a centrifugális szeparátort és nevéhez fűződik az első működő gőzturbina megalkotása is. Élete során 92 szabadalmat jegyeztetett be, és 37 vállalatot alapított. 1883-ban üzlettársával, Oscar Lamm Jr.-ral megalapította az AB Separator vállalatot, amely a mai Alfa Laval elődje.
Szerte a világban
Az Alfa Laval több, mint 100 országban van jelen világszerte.
- 37 gyár
- 102 szervizközpont
- Leányvállalatok 55 országban
- Értékesítési képviseletek 45 országban
16,000 dolgozó
Az Alfa Laval mintegy 16,000 munkatársat foglalkoztat világszerte. Legtöbbjük Svédországban, Dániában, Indiában, az Egyesült Államokban és Franciaországban dolgozik.
3 kulcstechnológia
Az Alfa Laval tevékenységének alapját három kulcsterület szolgáltatja:
- a hőcsere
- a szeparáció és
- az áramlástechnika.
Valamennyi folyamatnak jelentős szerepe van az egyes iparágak életében.
Globális szervizszolgáltatás
Az Alfa Laval számára a szerviz teljeskörű feladat, amely a legapróbb alkatrészek beszállításától egészen a berendezések teljes élettartamára szóló karbantartási szolgáltatásig terjedhet. Az Alfa Laval globális hálózatában jól képzett szervizspecialisták dolgoznak és világszerte 102 szervizközpontban versenyképes szervizszolgáltatások széles skáláját nyújtják.
Folyamatos fejlődés
Az Alfa Laval a hőcsere, a szeparáció és az áramlástechnika területén vezető szerepet tölt be világszerte. A folyamatos termékfejlesztés alapvető fontosságú a versenyképesség fenntartása érdekében. Teljes árbevételünknek körülbelül 2.5%-át fordítjuk kutatásra és fejlesztésre, ami éves szinten 35–40 új termék piacra bevezetését teszi lehetővé